Frågor och svar (FAQ) - MaxGaming.se
MaxGaming loading..

Black Friday är igång, klicka här!

Navigera

Frågor och svar (FAQ)

Hur lång är leveranstiden?
1-3 arbetsdagar. (avvikelser kan förekomma vid högre arbetsbelastning som tillexempelvis vid julhandel, Black Friday, med flera)

Produkten jag vill ha är slut i lager? När kommer den tillbaka?
Vi försöker alltid uppdatera lagerstatus och inkomstdatum så fort vi får information, men om du är intresserad av en specifik produkt som inte har något inkomstdatum på hemsidan så kan du alltid skicka ett email till info@maxgaming.se så kommer vi att kontrollera nästa inkomstdatum för den specifika produkten åt dig.

Hur kan jag spåra mitt paket?
Du kan använda spårningsinformationen som finns i e-postmeddelandet som du får när din beställning skickats från vårt lager. Vänligen kontakta info@maxgaming.se med den fullständiga beställningsinformationen inklusive ditt order-ID om du inte har fått informationen.

Vilken typ av garanti erbjuder MaxGaming?
Vi erbjuder ett till två års garantitid beroende på vilken produkt du köpt från vilken tillverkare. Är du osäker på hur lång garantitid du har på just den produkt ni köpt kan ni antingen läsa det på produktens sida eller kontakta support@maxgaming.se för mer information.

Min produkt kom med en trasig del eller är defekt. Vad gör jag nu?
Kontakta vår supportavdelning på support@maxgaming.se med ditt order-ID eller kvitto och ge en kort förklaring av problemet. Vi kommer att göra vårt bästa för att ge dig hjälp så fort vi kan!

Vad är er returpolicy?
Vi erbjuder öppet köp och bytesrätt i 60 dagar, förutsatt att villkoren är uppfyllda. Läs mer om villkoren under våra köpvillkor.

Kan jag få sponsorskap?
För tillfället så erbjuder vi tyvärr inga affiliate-program. För sponsring, partnerskap eller andra marknadsföringsändamål, vänligen maila till info@maxgaming.se. Observera att på grund av hög efterfrågan kan svar variera beroende på tid.